Terug Home

NC Congres

Nationaal Coassistenten Congres

Het Nationaal Coassistenten Congres is een congres dat medische studenten, in de laatste fase van hun opleiding, wil voorbereiden op hun carrière als arts. Het beginnen als arts, na een lange periode van studie, kan lastig zijn. Dit congres heeft dan ook tot doel coassistenten een opstap te geven naar een succesvolle carrière als arts.

Niet alleen praktische informatie, maar ook workshops zullen plaatsvinden en actueel medisch nieuws wordt aan de kaak gesteld tijdens dit congres. Naast de formele aard van het congres, zal een gevarieerd aanbod aan entertainment voor deelnemers beschikbaar zijn, te denken aan een wijnproeverij, een feest en cabaret. Klik hier voor Promotiefilm CC Congres 2013.

 

Datum

12, 13 en 14 april 2013

 

Locatie

Hotel Zuiderduin
Zeeweg 52
1931 VL Egmond aan Zee

 

Aantal deelnemers

800

Route & Vervoer

Hotel Zuiderduin is op verschillende manieren te bereiken:

  • Pendelbussen vanaf station Castricum: deze zullen op vrijdag 12 april vanaf 19:00 tot 22:00 en op zaterdag 13 april van 08:30 tot 10:00 rijden richting Hotel Zuiderduin. Op zondag 14 april rijden er vanaf 17.00 bussen vanaf Hotel Zuiderduin terug naar station Castricum.

  • Openbaar vervoer: Buslijn 165 vanaf station Castricum, Buslijn 165 vanaf station Alkmaar, Buslijn 408, 165 vanaf station Heiloo.

  • Eigen vervoer: Per auto vanaf Amsterdam, A9: op de rotonde Alkmaar neem je de afslag Heiloo/Den Helder. Je bevindt je nu op de ringweg. Bij het 3e stoplicht linksaf, afslag Egmond. Op deze weg volg je de bordjes Egmond aan Zee. Bij aankomst in Egmond aan Zee doorrijden tot de Y-splitsing bij de stoplichten, volg nu Centrum/ Hotel Zuiderduin. Volg het bord Strand-Zuid/Hotel Zuiderduin. Je komt nu op de Admiraal de Ruyterweg. Deze weg gaat over in de Zeeweg. Je vindt Hotel Zuiderduin na 200 meter aan je rechterhand.


Inschrijving

  • De landelijke inschrijvingen zullen op donderdag 24 januari 2013 om 20.00 plaatsvinden. Er zijn totaal 100 kaarten per faculteit beschikbaar. Vanaf donderdag 14 februari is er de mogelijkheid om kaarten in de open verkoop te bemachtigen, nadien zullen de inschrijvingen sluiten.
  • Voor de inschrijvingen is een geldig universiteits-mail adres vereist. Er kan maximaal één kaart per deelnemer worden aangeschaft.  
  • Zie voor alle voorwaarden de Algemene Voorwaarden die van toepassing zijn op de kaartverkoop. Deze zijn in te vinden op www.nccongres.nl.
  • Voor toegang tot het congres is een e-ticket én een geldig legitimatiebewijs vereist.

 

Kosten

  • Vrijdagavond – zondagnamiddag (incl. wijnproeverij, ontbijt, lunch, diner, koffie/thee, feest, programma, cabaret).

    € 125,-

  •  Zaterdagochtend – zondagnamiddag (incl. Ontbijt op zondag, lunch, diner, feest, koffie/thee, programma, cabaret).

    € 95,-

 

Annulering

Het is niet mogelijk een kaartje te retourneren. Het kaartje kan omgezet worden van deelnemer tot uiterlijk 4 weken voor aanvang van het congres (14 maart 2013), nadien zijn geen wijzigingen meer mogelijk. Zie hiervoor de Algemene Voorwaarden kaartverkoop. 

Bestuur

  • Maarten van Rooij,  Voorzitter
  • Marieke Barnhoorn, Secretaris
  • Anouk Scholte, Penningmeester
  • Pauline van Kempen, Acquisitie
  • Nathalie van Herwaarden, Sponsoring
  • Simone Koenraads, Sprekers
  • Duncan Cranendonk, PR & Website
  • Joep Schats, Locatie

 

Commissies

  • Erik de Bakker, Commissie Voorzitter
  • Guusje Vugts, Commissie Voorzitter
  • Elise van den Bos, Commissie Secretariaat
  • Jeroen Venlet, Commissie Secretariaat
  • Lydia van Overveld, Commissie Fiscaat
  • Bastiaan du Pre, Commissie Acquisitie
  • Lotte Saes, Commissie Acquisitie
  • Mayke Hentschel, Commissie Acquisitie
  • Elon van Dijk, Commissie Sponsoring
  • Priscilla van Riet, Commssie Sponsoring
  • Benthe Rethans, Commissie Sprekers
  • Frank Rijntjes, Commissie Sprekers
  • Karel Kuik, Commissie Sprekers
  • Robbert-Jan Lindeman, Commissie Sprekers
  • Seia van Meerten, Commissie Sprekers
  • Alessia van Eijkelenburg, Commissie PR
  • Bram Priem, Commissie PR
  • Viola Franke, Commissie PR
  • Job Schimmer, Commissie Locatie
  • Koen Bouman, Commissie Locatie
  • Reinoud Sprenger, Commissie Locatie

 

Contact